Labels

award (3) bengang (2) Blog (5) Emas (3) Giveaway (11) Haiwan (4) Hiburan (1) info (32) Informasi (59) Komputer (2) KPF (2) Luahan (17) luahan perasaan (1) makan (1) Makanan (1) Nuffnang (1) Pelaburan (5) Petua (1) Piala Dunia (11) pikir-pikirlah (3) renungan (2) resepi (3) Segmen (7) Sukan (2) suke-suki (31) tag (2) terima kasih (1) tips (5) Tumbuhan (5) tutorial (7) Wordless (4)

Saturday, July 10, 2010

Allah tidak menciptakan sesuatu itu dengan sia-sia

Sebenarnya....dah lame cite ni...cuma aku tak berkesempatan nak update dalam blog ni.....citer aku ni berlaku pada tarikh 3/7/2010.......pukul 9.00 malam.....mase tu.....aku rase semua orang tgh asyik tgk rancangan yang makin popular ni......

bukan nak cakap apa la....mak aku pun layan rancangan ni skg....hehehhe
ditambah plak...pade pukul 10.00 malam tu.....game antara JERMAN vs ARGENTINA plak berlangsung....perghhh...memang ditunggu-tunggu la.....(keciwa aku....Argentina kene tibai 4gol dek German...tak balas plak tu...hhaiiihhhh)
sempat gak abang ipar aku alih ke Majalah 3 ni....mase Jangan Lupa Lirik tu iklan......topik malam tu sangat best pada aku....cite tentang Ulat Lalat yang dijadikan sebagai alternatif untuk perubatan penyakit kencing manis.....nak mengelakkan dari anggota badan...esp kaki yang biasa nya akan dipotong.....
apa yang aku dapat dari tgk Majalah 3 yang tak sampai 5minit tu....sangat bersesuaian dengan tajuk post aku ni......ni antara 1 dari banyak2 contoh.....ALLAH tak pernah menciptakan sesuatu itu dengan sia-sia.....ALLAHUAKHBAR....ALLAH MAHA BESAR.....nasib baik umah aku ade internet dan alhamdulillah...TV3 ade online....so...boleh tgk balik.....kl ade kesempatan.....tonton la Majalah 3 bertarikh 3Julai2010....banyak info pasal topik yang dipaparkan......bersyukurlah kita dilahirkan dalam agama ALLAH.....

4 comments:

♥cikmOt♥ said...

eh lama menghilang...mana pigi???

kitatauke said...

ade...cuma yamg takde...idea nak update blog...huhuhu

MR. SYAH said...

betul tu.. sempt tgk sekejap sbb aritu balik kolej balik..

Matt said...

kecik sgt ah gmbo telur lalat tu x nmpk..