Friday, May 21, 2010

Ape perasaan korang bile balik keje penat2...ni yang menunggu korang???

Minggu ni...cuaca tak menentu....slalunye panas...sangat2 panas...tapi hati yang panas dan badan yang penat leh hilang bile sampai rumah dan tgk.....


bila bende2 ni dah terhidang depan mata....rase hilang semua penat2 dan serabut otak....tq to mak....:)



21 comments:

Roronoa Zoro said...

balik2 tgk ada makanan ker? hehe.. mestilah best !

tapi aku suka kalo balik2 meja makan kemas.. xde pinggan mangkuk berselerak.. hehe..

miss hav0c said...

arini mak saya tak masak hehehehe...mcm sedap itu ikan goreng tepung ke


follower saya? meh amek award

::ienafazlyna:: said...

seronoknya kalo macam nie hari2...sedihnya mama jauh..huuhuh..

kitatauke said...

zoro:mmg la kl bole tak nak selerak....tapi kl dah pakej ade makanan...lagi best..yumm...yumm
iena:takpe la...sesekali jengok org tua...bahagia nye rase...:)
miss havoc:mmg sedap pun...dulu makan sotong celop tepung...hohooh...alamak...ade award ke????

Nur Hawa Mohd Zin said...

wahh..skunk n3 makan jerk..slera kuat jugak ek...heheh...tapi tu ikan goreng ape ek?

amar haziq said...

waa..seronoknya
kalau sayalah dpt mcm ni
xpayah nak makan kayt luar lg..huhu


jenguk2 lah blog saya k;)
http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

nursarah said...

mmg heaven kalau penat2 balik je makanan dah sedia. wah.

miss hav0c said...

eh amek je la..valid sampai bila2 hehehe

dunspeak♥ said...

wah sedapnyeee!!

kitatauke said...

hawa:hahaha..tu je modal yang ade....ikan selar kuning celop tepung....huhuhu
amar:jimat duit beb...huhuhu...(isi kotak jerit nnt)
miss havoc:akan diusahakan...huhuhu
dunspeak:kl dah lapo...ape pun sodappppppp...:)

Nur Hawa Mohd Zin said...

hehehe..baru ingt....tapi jarang makan ikan tu..makan ikan celup kunyit...hehe

miss hav0c said...

http://maladagreat.blogspot.com/2010/05/sila-ambil-award-anda.html

nah

kitatauke said...

miss havoc:esok pagi aku buat siap2 award tu..mlm ni ade keje sket..:)
hawa:biasenye org gaul kunyit je

ASSOYFINGER67 said...

teringat zaman bujang aku...isk..iskkk..susah tapi seronok

Nur Hawa Mohd Zin said...

tapi ikan gaul tpung ni ada gak ramai wat..

kitatauke said...

assoyfingers67:zaman bujang..batu+kayu je tolak tepi...hoohhoho
hawa:tapi kl yang masak tu mak sendiri...chef hotel pun tak leh lawan...:)

etam grecek said...

sedapnya..jd pengen cpt pulang kerja nh...

kitatauke said...

grecek:hahha...cepat2 la pulang kerja

kitatauke said...

sarah:mmg sorga donia la...huhuh

~NURUL~ said...

mak masak apa pon sedap kan?? betul tak?? telur goreng nasi puteh panas lawan kicap.. hi.. sedapnye!

sekadar perkongsian Tips Melepasi Titian Sirat

kitatauke said...

nurul :betol...chef hotel pun tak leh lawan masakan mak...huhuh