Wednesday, December 26, 2012

22 comments:

Shah Irwandy said...

teruk juga keadaan banjir disana kan?? Lumrah hujung tahun.. Belum pernah lagi nampak kejadian serupa ini di depan mata :)

Btw jom join simple segmen :

http://www.irwanalessatyme.com/2012/12/simple-segmen-entry-terbaik-2012.html

Sya Chot .. said...

perhh,dah teruk sangat dah ni..siap boleh mancing ikan..hee

♡ Risha Lieza ♡ said...

Semoga mereka yg terperangkap banjir tu selamat...ameen..

kitatauke said...

@Shah Irwandy-hujan tak berhenti dr awal pagi..memang air naik..ptg tu dah surut..

kitatauke said...

@Sya Chot ..-kapal selam pun boleh masuk..hahaha....

kitatauke said...

@♡ Risha Lieza ♡-rasenya takde korban jiwa..cuma korban harta benda je la.....

Cik Yaya said...

teruk jg ye...
hrp xde terkorbn..dan rugi hrta bnda pon xterlalu bnyk..ksian kt mgsa bnjir ni..

kitatauke said...

@Cik Yaya-tak dengar plak ade korban kat kuantan ni..rasenya xde...

hazwan hairy said...

teruk juga bnjir kat kuantan..sygnya tgk kereta2 tu..jenuh nk baiki..hehe

kitatauke said...

@hazwan hairyuntung tokey bengkel..:)

miza yusof said...

boleh tahan banjir yang melanda. semoga selamat semuanya. sayu bila teringkatkan mangsa bangjir. tak lama lagi sekolah dah nak buka.

ANNA MARIANA said...

Moga keadaan di sini akan cepat ok sperti sedia kala..amin..

kitatauke said...

@miza yusof-tu la..mggu dpn bukak sekolah..ujian tuhan...

kitatauke said...

@ANNA MARIANA-hujan tak berhenti dr awal pagi...ptg tu air surut....

Acik Riotaro said...

teruk gak tu..
hbs keta2...sygnyer..

kitatauke said...

@Acik Riotaro-untung tokey bengkel..:)

kongsi apa saja said...

banjir di beberapa negeri... bahaya... jangan dok seronok sangat ... kang tak pasal dapat 'penyakit'

Krisz Hanna said...

tak pernah rasa banjir,, sikit2 ade la... hehehe hope air cepat surut la. sekolah dah nak bukak pun kan

kitatauke said...

@kongsi apa saja-berhati2 kepada mangsa...:)

kitatauke said...

@Krisz Hanna-dah surut pun menjelang petang tu..syok ooo main banjir..:)

::aMaD:: said...

masyAllah..teruknya.
cane la sekejap je hujan turun tak henti pastu banjir besar..isk3
baru je mggu lps g kuantan..
apa2 pun mesti ada hikmah di sebaliknya..kena yakin kt Allah

kitatauke said...

@::aMaD::-ujian Allah..sekejap je banjir ni...menjelang malam tu dah surut...