Labels

award (3) bengang (2) Blog (5) Emas (3) Giveaway (11) Haiwan (4) Hiburan (1) info (32) Informasi (59) Komputer (2) KPF (2) Luahan (17) luahan perasaan (1) makan (1) Makanan (1) Nuffnang (1) Pelaburan (5) Petua (1) Piala Dunia (11) pikir-pikirlah (3) renungan (2) resepi (3) Segmen (7) Sukan (2) suke-suki (31) tag (2) terima kasih (1) tips (5) Tumbuhan (5) tutorial (7) Wordless (4)

Thursday, April 22, 2010

Sape yang telefon semalam????

itu soalan dari mak aku pagi tadi....aku terpinga-pinga....smlm mane ade orang col aku.....aku sembang ngan member aku bernama joe pun melalui YM ade la (tny pasal buat blog...semua gile blog skg ni)....bukan col fon...(mak aku dikenali dengan name kak tik kat area umah aku ni)....so..bile mak aku tny macam tu...aku pun heran la.....sape yang col....siap mak aku cakap....member aku tu tau name mak aku lagi....mak aku cakap....dia dengar dr dalam bilik dia la...sebab mase tu.....dia dah siap2 nak tido....aku pun recall balik perbualan aku ngan member aku...si joe ni.....tak de plak aku cite pasal mak aku kat dia....dalam dok ingat ape yang aku ngan joe ni borak....last skali...baru aku teringat.....aku ade guide joe ni....pasal blog....ngan nuffnang...nak isi survey dalam blog tu....ade yang kene tick...ade yang tak perlu tick....si joe ni plak org ghanu....aku plak boleh cakap ghanu sket2....bile dia tny bende kene tick...aku kabo tick....bile tak perlu tick...aku kate tok tick.....baru la aku perasan...tick & untick tu...mak aku perasan yang aku ni sebut name dia....hehehhehe....tapi aku tak cite plak kat mak aku....bukannye dia paham pun kalau bahasa kompute & tenet ni kalau aku cite.....aku sengeh je la.....

2 comments:

Eza Faezah said...

Apa nama mak ko piee benonye???

kitatauke said...

name mak aku saadiah...name KL dia Kak Tik