Thursday, April 22, 2010

Anda Bakal Jadi Jutawan

benda yang buatkan anda jadi jutawan

Ni la hadiah pemandi bertuah

Benda ni aku dapat minggu lepas....lepas balik keje....terus mandi....mase tengah2 syok mandi....sabun2 badan...ternampak la bende ni....betol2 dalam sabun berjenama kat atas tu.....mula2 aku ingatkan bateri kecik...bile perhati betol2...ade muka org....muka macam dalam duit kertas.....aku pun korek la....ehh...berbungkus elok macam makanan kat Cold Storage....aku pun bukak la balutan plastik tu.....elok je bergulung.....bile dah buka semua...nah ko....kaye kejap aku......aku dapat 1000hengget tu....tapi rupiah la.....aku abiskan mandi aku.....

siap je mandi...aku tunjuk kat bini aku.....dia pun terkejut......aku dah mula risau.....ye la.....takot jadi ape2 ke.....pikiran jahat mula menyesakkan kepala aku....dah la tinggal ber2 je dengan bini aku mase tu.....aku ni penakut gak...:)....tapi tak tunjuk depan bini aku la....redha je la......

esok nya....baru aku terpikir nak tengok bungkusan sabun tu....memang betol....bukan dari negara kita....dari negara sebelah....patut la dapat WANG BESAR....bile cite balik kat bini aku...dia baru nak bukak cite....ni semua taktik peniaga....anak sedara dia penah dapat RM10....mase beli jajan kat pekan....so...tak pelik la......org lain pun guna cara same....cuma hati2 la....takot jadi perkara buruk je.....

0 comments: