Labels

award (3) bengang (2) Blog (5) Emas (3) Giveaway (11) Haiwan (4) Hiburan (1) info (32) Informasi (59) Komputer (2) KPF (2) Luahan (17) luahan perasaan (1) makan (1) Makanan (1) Nuffnang (1) Pelaburan (5) Petua (1) Piala Dunia (11) pikir-pikirlah (3) renungan (2) resepi (3) Segmen (7) Sukan (2) suke-suki (31) tag (2) terima kasih (1) tips (5) Tumbuhan (5) tutorial (7) Wordless (4)

Saturday, May 22, 2010

Breakfast ape pagi ni????

Kl ingat zaman2 blaja dulu....soalan ni mmg jarang2 kawan2 tanya...sbb ape???sbb biasenye student ni tak breakfast...kenapa tak breakfast???sbb zaman blaja....duit nipis+tipis sokmo....huhuhuh....sbb tu la kua nye perkataan breaklunch....makan tghari terus....bile ingat zaman blaja....kl bab makan...memang la syahdu...ye la...duit tak kencang.....tapi aktiviti memanjang je ade....merewang tak tentu hala....tu aku la....sbb tu result pun asal boleh je...huhuuh

dan pagi ni...aku makan bende ni sbg sarapan aku.....free beb..tak yah bayar....bukan jugak mak aku yang masak.....

tapi jiran sebelah umah yang kasi...hoohoho....smlm nasi kerabu...pagi ni nasi lemak....bertuah betol dapat jiran macam ni......korang makan ape pagi ni?????



19 comments:

nabn said...

hari2 mak cik ani bg....

Nur Hawa Mohd Zin said...

wahhh...sedapnye dia mamam..nak cikit

Eza Faezah said...

nasi lemak ke??? nape smbal mcm sambal kicap je???

kitatauke said...

nurul:jiran yg baik....:)
hawa:jap nak check...kl ade lagi...:)
ezanoor:ko kene beli spek baru ni...:)

Padin said...

waaa tetiba lapar plak, belom sarapan rupanya aku nih ekkeke

Sufi Asri said...

aku student... jadi tahu2 je lah..

breaklunch!! hehe =)

Nur Hawa Mohd Zin said...

hah check ye..pastu lau ada nak...heheh

darlia said...

esk leh lpk umah ko x
mst jiran ko bg sok gak kn

fikri FAUZI said...

sama la..aku pun makan nasi lemak gak tadi..tapi beli kat kedai la. ;D

Anonymous said...

salam
wahh, sedapnye..
saya brekpes cucur udang arini
=)

SheyPull said...

folow saye jum..:)
kite pun mkn nai lemak tadik

Liefde Ain said...

mase stdy pon ta sarapan. kat uma pon ta sarapan. perot taleyh terima maknn pg2. nty mesty jd pengunjung setia tuttttt! heheheh :P

kitatauke said...

padin :lunch ke belom???
zoro :zaman tu dah berlalu utk aku...huhuh
hawa :alamak..dah abes dah...:)
lia :dia dah balik kg...:)
fikri :kite same..cuma aku dpt free..:)
mengenaldiri :wahhh..cucur udang pun sodap...
shey pull :same la dengan fikri..huhuh
ain :hohoh..paham..tak semua org bole makan pagi2...

[z@ck] said...

nak nasi lemak jugak..
=(

Hidayah Ismawi said...

camni nak pindah rumah selang satu dr awak lah..asyik dpt makan free jer

Anonymous said...

wah!!bertuah tol dpt jiran yg amat pemurah lg baikhati...

kitatauke said...

zack :kl kat umah aku dah abis...heheh...kat kedai..ade lagi kot....
hidayah :depan jalanraya...kiri kanan dah ade umah org....blkg je la....tu pun...ade belukar....:)
sue :mmg bertuah...kita pun kene baik2 dengan jiran...:)

XYZ said...

huhu
bse ar tu zmn2 study...
poket kempis.
untung ada jiran yg berhati murni lalala

kitatauke said...

missXYZ :lumrah student...mcm tu la...zaman blaja dulu...ade gak jiran2 anta makanan...:)