Labels

award (3) bengang (2) Blog (5) Emas (3) Giveaway (11) Haiwan (4) Hiburan (1) info (32) Informasi (59) Komputer (2) KPF (2) Luahan (17) luahan perasaan (1) makan (1) Makanan (1) Nuffnang (1) Pelaburan (5) Petua (1) Piala Dunia (11) pikir-pikirlah (3) renungan (2) resepi (3) Segmen (7) Sukan (2) suke-suki (31) tag (2) terima kasih (1) tips (5) Tumbuhan (5) tutorial (7) Wordless (4)

Wednesday, May 19, 2010

Genap sebulan aku memblogkan diri aku...huhuh

Hari ni...genap sbln aku aktif ngan blog....aku start blogging pada 19April2010....banyak bende yang aku dapat bile berjalan2 kat umah blogger2 sekelian...dalam sebulan ni....dah banyak kali template aku tukar...huhuh...saje nak puaskan hati sendiri....dah ramai org yang aku kenal....dan banyak jugak tips2 dan info2 yang bermanfaat yang aku dapat dr blogger lain...walaupun kadang2 juz copy&paste....tapi kalau nak soh aku cari sendiri...mmg aku tak cari la...huhuhu



Jujurnya...pade aku....blog lebih mengujakan aku(pendapat aku je la...)kl tak...aku tak la addicted macam skg ni....huuhuh...ngan laman sosial pun tak macam ni....tu je yang aku nak merepek pagi2 ni...huhuhu

p/s:kepada followers....tq sbb sudi follow aku....teruskan mengepost input2 yang bermanfaat kepada bloggers.....:)

16 comments:

♥cikmOt♥ said...

yelah...yelah...sebulan dah 100 lebih follower...

weii aci tak haku nak konndem lagi...mencik tul button readmore tu..aku kena rajin klik dan klik...ritu haku pernah buh kat blog haku tu...sekali kena kondem daa...cepat2 haku buang...hahaha...

ko marah ke haku kondem ni...marah, meh tampor aku meh...:p

Siti said...

adoi..tauke..internet dah la slow, pastu nak baca citer selanjutnya nak kena bukak page lain lak..huhu...payah2..

kitatauke said...

iz-ann:macam mane nak buang ekk????dulu..mmg nmpk cambest..skg ni hampes..leh tolong ajar macam mane nak buang..ok je kl tegur...benda baik...ikot je la...:)
siti:maaf le....tgh blaja macam mane nak buang...

♥cikmOt♥ said...

ha nengok..siti pun dah melenting...hahaha...erkkk nak buang???kena belajar sendiri la kat blog nescafe ais...

psst...ari ni dah berkali2 singgah sini ni...lapoooo

kitatauke said...

iz-ann:sggh menyinggah amalam mulia...huuhuh...jap nak study..:)

♥cikmOt♥ said...

try nengok sini...giler ar..ni komen ketiga kat sini ni...

ni contoh cara nak masukkan fungsi readmore...kalu nak buang...terbalikkan...selamat mencuba

http://maribinablog.blogspot.com/2009/12/membina-fungsi-auto-read-more-pada.html

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah hepy besday lah ye...hehe..bagus lah, wak sebulan follower dah cecah 100++ awe dah masuk 7 baru dapat angka tu..Alhamdulillah...keep blogging

Anonymous said...

hepi iniberseri...^_^

Zazachan said...

wahh~br sebulan dah ada follower 100++..huhu~sy da nk dkt setahun br dpt 100..huhu~

kitatauke said...

iz-ann:dah cuba...tapi tak berjaya...smpi sakit kepala..:(
hawa:tq...awak pun....terus berblogging...huuhuu
sue:tq..:(

kitatauke said...

zazza:keje mmg ngadap bende nni...huhuhu

♥cikmOt♥ said...

aler...mencik tul...nak kita tolong...siyes tak suka read more ni...alahaiii

Teruskan Berjalan said...

x rugi r aku pturun ilmu buwat blog kat ka...haha..

Rabia Sensei said...

Tauke, mantapnya! Beribu-beraban followers. tapi baru sebulan usia. kalau setahun? Keep up bro! =)

Cikbelog said...

blog lagi bes dr fcbook..hehee

kitatauke said...

iz-ann:penat perah otak smpi ke malam...huhuhu
naeme:ko turun ilmu blog kat aku???
rabia:tq...sbb blog best...byk ilmu..tu yang suke...:)
dunspeak:setuju...:)