Labels

award (3) bengang (2) Blog (5) Emas (3) Giveaway (11) Haiwan (4) Hiburan (1) info (32) Informasi (59) Komputer (2) KPF (2) Luahan (17) luahan perasaan (1) makan (1) Makanan (1) Nuffnang (1) Pelaburan (5) Petua (1) Piala Dunia (11) pikir-pikirlah (3) renungan (2) resepi (3) Segmen (7) Sukan (2) suke-suki (31) tag (2) terima kasih (1) tips (5) Tumbuhan (5) tutorial (7) Wordless (4)

Wednesday, May 19, 2010

Boleh komen ape saje untuk memeriahkan blog aku....(esp to iz-AnN a.k.a cOmOt)

Aku tulis n3 ni sebab ari ni aku terima komplen dari iz-AnN a.k.a cOmOt....bkn komplen yang tak ok...tapi komplen yang sangat2 ok...ye la...kita tulis blog...utk org baca....kongsi ilmu...tapi kl pengunjung tak selesa dengan blog kite....agak2...ade ke orang nak singgah....dari siang sampai malam aku study.....huhuhuh....bile otak tenang....baru la dpt selesai masalah aku ni....so..sape2 nak komen blog aku...aku alu2kan.....tak kesah pun.....nak kutuk pun ok...tapi jgn maki hamun...huhuhu

p/s:tq skali lagi iz-AnN a.k.a cOmOt...:)

6 comments:

Belalang hijau Perisik said...

rase mcm nak komen...tp x tau nak komen pe...so x nak komen la...
:-p

kitatauke said...

belalang hijau:huhuhu...komen je...aku no hal je..(ehh...ni pun kire ko komen la..kan???)

Anne said...

nanti dayung tolong komen jugak :)

kitatauke said...

dayung:tq...dialu2kan...:)

♥cikmOt♥ said...

hahaha...terkejut mak ...buka2 blog ni pepagi ko mention nama aku bro...tapi oklah gini...tak yah canggih sangat buh read more segala mak nenet tu...aku ni pemalas sikit nak klik2 ni..menda mudah jangan kita payahkan...tak gitu???heheh...

pis no war bro...

kitatauke said...

iz-ann:smpi malam tau pk macam mane nak remove bende tu...hohoho...bukan isi pun...mmg template ni, dia default macam tu....sakit kepala pk bende tu...hoohoh