Wednesday, May 26, 2010

Petai belalang version 2

Kali ni aku nak tepek plak gambar isi dalam petai belalang ni.....khusus bagi mereka2 yang tak pernah tgk.....walaupun biasa je n3 ni...tapi tak semua dari kita penah tgk....aku pun mengharapkan korang tepek la ape2 yang korang tau...sbb walaupun benda tu kecik je.....tapi besar pada org yang tak pernah tgk/baca....

tak bukak lagi


koyakkan kat hujung dia


tarik guna kuku pun boleh..sampai terbelah 2


tarik 1 bahagian perlahan2


tarraaaaaaaaa..........


rase dia pun boleh tahan la...tadi petang baru je rase....dah lame tak merase....:)

4 comments:

reen_sofee said...

macam kacang ke rase die?

kitatauke said...

reen_sofee : ntah la...rase mcm petai kot....:)

MissXYZ said...

rase petai... sy panggil petai belanda... sgt sdp wo mkn ngn sambal... wt ulam... =)

kitatauke said...

missXYZ : mmg sedap...tapi mmg org pggl petai belanda ke???rasenye...org belanda pun tak makan...huhuhuhu