Sunday, June 13, 2010

Award......:)...layannnnnnnnnnnn

aku dapat award ni dari Misz Nini...so...layannnnnn


1. tulis sebuah entri pasai award ni kat blog korang....
--aku tgh buat la ni......:)--

2. ceritakan bagaimana usaha korang untuk menceriakan blog korang....
--mengintai blog blogger lain....curik idea diorg sket2...:)--

3. tuliskan 5 perkataan yang menggambarkan diri korang....
--malas|suke makan|suke tgk tv|main tenet pun suke|tgk org--

4. tag kawan2 korang yang patut menerima award ni....
--ierahaziera--
--Dikjaa--
--Nur Su'aidah--
--aNiSa hANg tUaH--
--Hidayah Ismawi--

3 comments:

Roronoa Zoro said...

wahh. tahniah dapat award.. hehehe

Hidayah Ismawi said...

Wah! Thanks for the cute award :)

Eh, hari tu kita kasi awak award dah amek belum? hehe.. ;)

kitatauke said...

zoro : hehhee...nnt aku kasi kat ko plak...:)

hidayah : tu la...tgh cari2 balik ni...seingat...ade la 2 3 award ngan tag tak buat lagi...:)