Sunday, June 13, 2010

Biar betik - betik ni

Pokok betik ni kepunyaan jiran aku......kalau sekali tengok....memang takde apa yang special dengan pokok betik ni....tapi bila tengok dekat2........
daun dia pelik sket......kat tengah2 tu.....macam tumbuh plak daun lain.......
ni plak pokok betik sebelah dia....takde ape2 yang janggal......
daun pokok yang ni...normal je
tapi daun betik yang ni memang pelik...(pade aku je kot...:))
tengok...siap tumbuh 2 tunas lagi...kompius aku...

sebenarnya....aku rase...aku sorang je yang heran...huhuhu...sebab mase aku g kenduri kat kampung baru2 ni....ade 1 rumah tu...semua pokok betik dia macam tu...huhuhu...baru ingat nak masuk rekod....jumpe benda2 pelik....:)

9 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

pucuk betik ngan bunga betik tu kalau uat ulam..fuhh..memang sedap..!

Roronoa Zoro said...

pelik la jugak tue.. mana pernah tgk.. haha

suamihanyisterizuki said...

a'ah macam pelik jugak kan/...xpernah tgk gak...

kitatauke said...

aida : sedap ke??tak penah makan..:)

zoro : hahha...betol...

suamihanyisterizuki : kl tak penah tgk...mmg pelik...:)

cikCEPET said...

ahahaa~
bru jep na pcaye ..
tp mmg normal mnde tuh ta jdik na pcaye..
hehee
:))

kak ina mail said...

Biar betik pokok betik ni.kerabu pucuk betik sodap tau.

kitatauke said...

cikcepet : hahhhaa...same la kite...ingat aneh...rupenya biase2 jek...

kak ina : meh la anta sini sket barang semangkuk 2...:)

AesyaZealous said...

sy pun heran jugak! hehehe

kitatauke said...

AesyaZealous : kehkeh