Friday, June 11, 2010

Piala Dunia kembali....sukma???ade org tgk ke??

Piala Dunia sudah kembali.....semua orang merasainya...yang memang kaki tengok bola....sah2 la memang terasa....yang tak kaki tengok bola pun....rase tempias....mane taknye...kebanyakan TV tayang Piala Dunia...keluar pergi kedai makan....orang borak tentang Piala Dunia...paper pun citer tentang Piala Dunia.....mane tak demam...


cuma akan ada insan2 yang macam dalam gambar kat bawah....mengantuk masa kerja...lebih parah....siap ponteng kerja...huhuhuh...rasenya....peringkat kumpulan ni.....ok lagi...kalau dah masuk peringkat kalah mati....sampai la ke final....memang akan ramai la yang akan ponteng kerja....huhuhuhu....cuma aku bernasib baik....masuk kerja pukul 9.00 pagi...huhuhuh...kalau masuk pukul 8.00pagi...memang parah la.....

kebetulan plak Piala Dunia kali ni...bertembung dengan Sukma....adusss...haru la....berapa kerat la yang akan tengok Sukma ni???dah tau Piala Dunia ni....bulan 6...asal la Sukma ni boleh bertindih dengan Piala Dunia.....memang akan kurang la sambutan pada Sukma ni.....

3 comments:

Roronoa Zoro said...

huhu.. xtahulah.. sukma x jalan kot? =(

A f i q said...

mmg jawabnye sukan sukma orang kurang tengok la. sape la uruskan jadual sukan sukma ni? adoyai~
btw, fifa world cup!!!!! yeah!!!!

majulah sukan untuk negara :D

kitatauke said...

zoro : hehhe...sukma jalan je...cuma org tak ambik port...org lebih tgk WC..

afiq : tu la pasal...rasenye..atlet sukma pun nak tgk WC...huhuuh