Friday, July 16, 2010

Kiamat.....Masanya Sudah Makin Hampir



aku rasa...ramai dah tgk video ni....dan ramai jugak yang belum tengok.....so..ari ni...aku upload untuk siapa-siapa yang belum pernah tengok lagi video ni....ni ada subtitle Malay....so...bagi yang kurang paham omputih macam aku ni.....i'allah akan lebih paham dengan adanya versi ni....

bukan bertujuan untuk menakut-nakutkan...(sbb kl aku tgk sorg pun....ade perasaan takot tu....) cuma untuk menyedarkan....sama2 la kita saling berpesan2 dan ingat mengingati....

ni adalah intro kepada sebuah dokumentari yang pada aku....memang menbuka minda....abiskan menonton dokumentari ni...kerana...semua yang dipaparkan adalah bertepatan dengan kehidupan kita hari ni.....kl nak tgk lebih lanjut.....sila klik

3 comments:

ct fad said...

Memang sekarang ni pun dah banyak tunjukkan segale kejadian pelik2 yg tak mungkin di sangka-sangka kan..Adekah khabar angin terbaru yg menyatakan matahari akan terbit dr arah barat itu satu petanda kemusnahan dunia ...
so,petang ni..kaum ADAM,penuh2 kan lah masjid untuk solat jumaat bersama-sama..

Saddan Juhari said...

xde plug in..x jumper vdio nyer..

kitatauke said...

ct fad : same2 kita saling ingat mengingati

saddan : install plug in dulu