Wednesday, January 9, 2013

16 comments:

normi nieza said...

takutnya...

aQu Mad said...

tahla, semakin menjadi jadi penjahat sekarang ni. kena tegakkan hukum islam ni. insyaallah aman.

Secret Of Shaila said...

sekarang banyak betul kekejaman berlaku...sedih,seram semua ada..paling menyayat hati kalau melibatkan bayi,wanita dan kanak-kanak..;'(

kitatauke said...

hukum islam lah yg terbaik...hukum ciptaan manusia...manusia x takot...

ANNA MARIANA said...

semakin hari semakin teruk kan keadaan sekeliling.. rasa takut dah nak g mana2 sekarang ni tanpa teman..

kitatauke said...

@ANNA MARIANA-mcm dah x boleh nak bendung jenayah dlm negara kita ni...kan..

Acik Riotaro said...

mcm2 jenayah skrg..takut rsenyerr

kitatauke said...

@Acik Riotaro-kita dah makin tak selamat...

♡ Risha Lieza ♡ said...

mcm-2 dh jadi dunia sekarang..akhir zaman...

Chekgu Anitt said...

bila iman kurang di dada, kita slalu lupa dosa n neraka

Miss Zahirah said...

bkan anak cucu dah, diri kta sdri pn blum tntu selamat lgi..

kitatauke said...

@♡ Risha Lieza ♡sentiasa berwaspada...

kitatauke said...

@Chekgu Anitt-sentiasa la kita berpesan2...:)

kitatauke said...

@Miss Zahirah-tu la pasal...dunia makin tak aman...

Ieta Mat Sa'ad said...

tulah pasal... menyeramkan...

::MaEstrO aMaD:: said...

itulah..apabila moden sgt mcm ni jadinya.dulu mane ade..