Wednesday, April 28, 2010

Sape kat sini Dewa Kuih??

oleh sebab ramai member2 blogger asyik cite pasal makan....pagi ni aku pun nak cite pasal makan jgk.....hhhahhaa...tapi diorg buat sendiri...aku beli jek....tapi ade aku kesah....hahhaha....pic kat bawah ni...antara port jual kuih yang ade kat area umah aku....mmg meriah kat sini...tapi mase aku pegi beli ni...dah pukul 8.30pagi....kuih dah banyak abis....sbb kantin sekolah tutup...budak2 serbu kat gerai ni....harga makanan kat sini..masih boleh lagi dikategorikan murah...sehengget=4bijik....ok la...kalau dok bandar...belum tentu dapat...DAN...ape yang lagi menarik gerai makcik ni....kalau kite lepak sini...bayar harga makan je...air free....tapi cuma teh dah kopi panas je la....ok la tu...bayar harga makan je.....air nak minum bercerek-cerek pun boleh...hahahha.....

ni antara kiuh yang ade....banyak dah abis....boleh beli mee hoon & mee goreng dengan hanya 50sen....tmpt lain bole dapat ke???




dan ni la brekpes aku pagi ni....bini tak masak....sian kat dia...pagi2 dah nak kene g sekolah......dan....kalau tuan bijak bestari......ape name 3 jenis kuih aku brekpes pagi ni????hahhaha....

4 comments:

darlia said...

aku taw...
kueh teow ngan kueh bakul kan kan kan

kitatauke said...

huuh...tak la...kuih tepung talam....:)

blitzkrieg said...

aku pagi tadi balik kerja singgah beli kueh hijau yang ada inti kelapa tu...nama apa aku pun xtau

kitatauke said...

blitzkrieg:yang aku tau..nem dia kuih ketayap...hahha..tak tau la kalau ade name lain...