Thursday, May 27, 2010

N3 edisi kecur air liur...:)

Untuk pengetahuan...skg kat kampung2...dah nak masuk musim buah....kl balik kampung....boleh tgk kiri kanan jalan....kl pokok mempelam tu....dah melayut dahan dia sbb berat dengan buah....aku perasan...manggis pun dah start berputik....yumm..yummm.....best nye kl harga manggis murah nnt..boleh makan puas2....huhuhuh

Ni aku tepek gambar yang buatkan aku sendiri terliur....huhuuhuhuh....mempelam+belimbing.....letak plak kicap+gula+lada kecik+belacan.....perrgghhhhh...terbaaeeekkkkk....ni aku makan tengahari tadi....simpan sket utk petang nnt...

balik keje nnt...nak sambung makan ni semula....:)

14 comments:

reen_sofee said...

sedapnye!
hehehe

QeizZa Aqira said...

erk??sedap ke??eeiu..

suamihanyisterizuki said...

woohooo belimbing...nyumnyum, seyes kecur air liur...aaaaaaa

fisa othman said...

memang kecur di buatnya...hehehe cicah dengan kuah rojak mak bee lagi sedapppp...uikss harus p beli buah2han ni...:P

kitatauke said...

reen_sofee : mmg sedap..cuba la....:)
suamihanyisterizuki : hahhaa...saje tepek petang2 camni..:)
qeizza : atas minat masing2...
fisa : kuah rojak mak bee!!!!perghhh..mmg tak leh tahan..:)

cha said...

akak ofis i balik dr kg dia belikan rojak mak bee mkn dgn epal fuh sodap :P

kitatauke said...

cha : dah..dah..stop cite...meleleh plak nnt...:)

ct fad said...

memang kecur aku tengok nih..x sabar ng g cari ..hehehe

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha... patut sangat la tajuk kecur air lior..

lama giler tak makan benda ni.. kecur air lior! hahaha.

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

singgah sini...lama tak singgah...kalu tuan blog dah datang menyapa memang tak singgah dah...hahaha...

tapi aku tabik sama ko weii...giler ramai dah follower ko...kejap jek...ko pakai umpan apa ni...heran aku...:P

Roronoa Zoro said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

air liur kecurr!! aku teringin.. (T_T)

terkenang masa kecik2 dulu, mmg kami adik beradik makan belimbing dengan kicap + gula je dgn arwah opah.. best nyer...

disebabkan awak dah buat saya teringin, sila pos belimbing 1 KG kat saya ok? hehe.. gurau jer.. =P

kitatauke said...

ct fad : mmg kene g cari...:)
asada : saje tepek time org tgh lapo..hohoo
iz-ann : kene pakai umpan idup...ikan dah g sekolah skg ni....hehehhe
zoro : alamak..belimbing tu beli...mempelam je kutip kat kampung....hhuuhuh

+akufobia+ said...

arkk.da lama kot tak makan.aa.

kitatauke said...

akufobia : dah nak musim buah dah ni...leh la mencari....pastu makan byk2...:)