Saturday, May 8, 2010

Aku fail bab bungkus membungkus......:(

barang ni aku nak pos ke jerantut......Ruhaizan PJK Pulau Tawar dah order toner 2 ketul....so lepas ni...kene la order lagi 5 ketul......nasib duit PJK bulan ni banyak....huhuhuh..

dan dari gambar ni.....dari takde ape2 yang berlaku.....


taraaaa...jadi la macam ni...huhuhuh....

aku bukan pandai sangat pun bungkus barang.....ni pun sebab takde org nak suruh....kalau ade....memang aku dah suruh.....g Pejabat Pos.....org tak la ramai mane.....tapi kaunter 1 je yang bukak...huhuhuh.....syahdunye.....dah la kos mengepos mahal....tapi takpe la....kesian posmen....gaji tak seberape.....aku sokong gaji posmen dah pengawal keselamatan dinaikkan......sbb gaji diorg bukan la besar mane pun......gaji yang besar2 tu...patut dikurangkan.....hidup mewah pun...dah mati nnt...tuhan tny......harta banyak buat ape???kl banyak sedekah, amal jariah....alhamdulillah......kl banyak berpoya-poya....agak2 mampu ke kite nak jawab????(nasihat utk diri sendiri gak)

6 comments:

nurthurayya said...

kira berbakat gak la..chantek jer bungkusan tue...hehe``

_Yaya_ said...

saya pun fail membungkus..huhu..

kak ina mail said...

bos bos ni memeng tak pandai bungkus-bungkus barang.taukelah katakan.kwang kwang.

kitatauke said...

thurayya:miahahah..terpakse tu...:)
yaya:same dengan la kite...huhuuh
kak ina:tokey celah mane...huhuuh....sengkek gak...kl tokey...mestu kaya...:)

Fie aka Tea said...

orait je bungkusan tu.
huhuhu.

kitatauke said...

fie:belasah je tu...janji sampai ke destinasi yang dituju...huhuuh