Saturday, May 29, 2010

Lagi pasal artikel yang tak berkaitan ngan blog ni...tapi artikel ni bagus

Artikel dalam Harian Metro bertarikh 28Mei2010.....aku cuma nak bgtau....mmg takde kaitan gak ngan blog aku nih...huhuhuh

ni pasal bantu tauke PKS...ni memang bagus...ye la....diorg ni mane ade modal banyak nak berniaga....cukup2 lah tolong orang yang dah sedia kaya....

ni plak pasal usahawan wanita berjaya....bagus gak utk siswazah yang takde kerja....lagpin...bukan takde petani yang jadi kaya sebab usahakan tanah....tapi nak mula plak tak tau.....nak kene cari tanah+modal+pasaran lagi...


apa2 pun...semua atas keinginan+usaha....kl ade keinginan je..usaha takde...jadi la mat jenin...:)

4 comments:

hans said...

harap2 usahawan2 nih berjaya

darlia said...

aku sgt skt jiwa tika nie

Hidayah Ismawi said...

ahahaha... boleh ajak salmah tauke pisang tu joing venture.. nanti boleh buat puding pisang secara komersial :)

kitatauke said...

hans : same2 la kite doa utk mereka...
lia : ko niat ikhlas membantu je...:)
hidayah : hahhaha....betol gak tu...:)