Monday, July 19, 2010

Mandi Songsang

Post ni pernah ditulis oleh Cik Hawa.....leh rujuk pada post Cik Hawa kat sini

Sejak baca N3 Cik Hawa ni.....aku dah cuba mula ikot......bukan apa.....aku ni cepat sangat sakit kepala.....biasa kalau bangun tido pagi2....dalam seminggu.....3-4 hari akan sakit kepala.....kl teruk...sampai malam la sakit kepala aku ni.....

so aku cuba mandi macam dalam N3 Cik Hawa.....tak jirus kepala dulu....mula2 pergelangan kaki....pastu lutut.......paha...perut...dada...bahu...basuh muka....pastu baru jirus kepala.....memang terasa kelainan.....kl yang panas badan tu...bila jirus air....akan terasa...cuping telinga kita panas......tapi best...huhuhu....baru la terpikir oleh aku...kenapa Allah cipta cuping telinga kita macam tu.....bukan saje2.....ada kegunaan yang kita tak perasan...ALLAHUAKHBAR.....

so...skg ni...mmg aku jarang sakit kepala....ade la rase sket2.....bila mandi je.....i'allah...akan ok.....tq to Cik Hawa atas N3 yang sgt berguna pada aku.......:)

4 comments:

Queen said...

owh..yang ni memang jadi amalam..lagi2 kalau sait kepala atau tak sehat..insyaAllah cepat je reda...

dulu ayah selalu bising kalau mandi siram kepala dulu..ngeee

kitatauke said...

queen : tu la....kl elok...ape salahnye ikot kan...:)

suamihanyisterizuki said...

hany pernah baca, kalu mandi dari kaki dulu, bagush utk elak dr bdn berangin....

hany pon amalkn skrg sejak baca tuh

kitatauke said...

hany : tu la....ni pun baru start cuba...