Monday, July 19, 2010

Tak jumpa parking @ tak jumpe kereta LEPAS parking???

Pernah jadi kat aku dulu...masa zaman2 blaja.....mase tu...banyak plak kelas kat LOWYAT....setiap minggu mesti ade kelas kat situ.....pelik aku ngan member2 aku ni......tapi barang komputer...takde la banyak mane pun beli.....

nak cari parking 1 hal.....kalau dah petang (weekday)....memang susah nak cari parking.....weekend apetah lagi....mmg paling bawah la parking kereta...tu pun kalau ade....huhuhuh....nak jadi cerita...dapat la parking kat bawah.....alhamdulillah la...dapat parking.....


bila dah siap shopping....nak balik...semua orang lupa....parking kereta tadi kat tingkat brape.....hadoiiii....haru betol.....dalam 5orang tu...sorang pun tak ingat.....nak tak nak...terpaksa la tebalkan muka....mintak tolong brader yang jaga parking tu cari......hahhahahha...haru betol....bagi no plate kete ke brader tu...dalam 15 minit jugak la baru jumpe...hehehhe....sian plak brader tu......

hehhe...tapi sekarang ni....aku dah ada teknik baru...setiap kali aku parking kereta bertingkat kat mane2 la.....aku akan snap tiang yang paling hampir ngan kereta aku...hehhehe...ye la....fon dah ada kamera...bukan apa...untuk keselamatan....kl lupa pun....senang nak mintak tolong ngan brader parking tu....tak la jenuh menunggu.....

korang pernah kena ke situasi macam aku ni????????

8 comments:

NARDtheNERD said...

setiap kali parking.
i mesti ingat number tiang.
isk.
tak sanggup susahkan brader parking. hehehe~

sarah shafie said...

pernah jgk mcm ni..prking kt klcc..mcm nk gile je cri kete..adeihh.ingtkn kena curik..huhu

kitatauke said...

nard : masalahnye mmg ari tu org lupe....huhhuh...benda nak jadi.....

sarah : pasni...jgn lupa snap gambar tiang terdekat...huhuu

suamihanyisterizuki said...

ahaha betol tuh, bagush gunekan cara tuh, amek gmbr...

hany seb baek suami jenis igt, so sng r...kalu hany jer, same r parking tmpt lain, cari tgkat lain

kitatauke said...

hany : kl 2 2 lupe...tak ke senak???uhuhu..snap je gambar tiang terdekat.....:)

sue@p.l.e.i.a.d.e.s said...

Sue penah. lg parah sbb kete sewa. smua xingt plat kete tue..haha.. last2 tiap2 floor ler kmi jelajah..haha~

darlias_as said...

xprnh tjd..tp xjpe fmily prnah r..

kitatauke said...

sue : perghhh...lagi parah...nasib jumpe...

darlia : sbb family ko tak syg ko...miahhahha