Thursday, December 22, 2011

Pelaburan Jangka Panjang

Pada 19/12/2011...aku telah selamat terima barang yang aku nantikan selama 5 hari....sepatutnya barang ni boleh aku terima pada 17/12/2011...tapi dek kerana pihak Pos Malaysia lambat update tracking shipments diorg...jadi barang ni sampai lambat kat tangan aku....kebiasaannya...dalam pukul 8.30pagi setiap hari...diorg dah update....tapi pada 17hb tu....diorg update pada pukul 12.30tgahari...tapi tertulis pukul 7.45pagi...pandai diorg ni....

Jadi terpaksa la aku tunggu 2 hari lagi untuk dapat barang ni...jadi pada 19hb tu...aku sendiri pergi ke Pejabat Pos untuk ambil barang ni....dengan hati berdebar-debar....


Ni la barang yang aku maksudkan....aku dengan rasminya telah menjadi Dealer GCP(GoldCrest Pavillion)....sebab tu aku menggelabah barang tak sampai2...ye la...bukan kecik nilai benda ni....mau bunuh diri kalau barang ni tak dapat....

3 barang kesemuanya:
i)Rantai Tangan Pasir 999 (9.94g)
ii)Goldbar 999 (10g)
iii)Dinar emas 999 (4.25g)


Goldbar 999 10gram

Dinar 999 4.25gram

Rantai Tangan Pasir 999 9.94gram

Ada kesempatan lain...akan aku ceritakan macam mana aku terbuka hati nak mengenali emas ni dari dekat...dan mengapa emas....bagaimana bermula....nak menuntut dengan siapa dan sebagainya....

0 comments: