Labels

award (3) bengang (2) Blog (5) Emas (3) Giveaway (11) Haiwan (4) Hiburan (1) info (32) Informasi (59) Komputer (2) KPF (2) Luahan (17) luahan perasaan (1) makan (1) Makanan (1) Nuffnang (1) Pelaburan (5) Petua (1) Piala Dunia (11) pikir-pikirlah (3) renungan (2) resepi (3) Segmen (7) Sukan (2) suke-suki (31) tag (2) terima kasih (1) tips (5) Tumbuhan (5) tutorial (7) Wordless (4)

Tuesday, April 20, 2010

Ko memang tak makan ikan ke????

rehat pukul 1-2 tadi...macam biasa...aku balik umah....tu la rutin aku....lepas makan, lepak kejap tgk cerita Senja Permai....2 beradik gaduh...sbb sorg nak dok kampung...sorg lagi nak balik KL.yang ppuan kate kat laki 'Looser'.yang laki kate kat ppuan 'Selfish'.teringat plak peristiwa kat Dewan Makan Kolej Jati, UiTM Shah Alam...aku dah lupe tahun brape....aku berdua dengan member aku....makan tengahari...lauk ikan dengan sayur...oleh sbb meja besar...ade jugak la budak lain yang tumpang duduk skali sebab banyak meja dah penuh....sedang sedap-sedap makan....tetiba salah sorg member geng yang baru datang tadi tegur member dia yang lain....'Ehh...ko tak makan ikan ke??'...kawan nya hanya menggelengkan kepala.....'Selfish btol la ko ni'...tetiba terpancul dari mulut member yang mula-mula bertanya tadi...aku tersentap....tapi aku tak pandang budak tu....aku toleh ke arah member aku tadi....aku ingat...aku sorg je yang perasan....rupanye member aku pun terdengar jugak.....nak gelak....tak sampai ati....lepas abis je makan...kitorg berdua keluar je dari dewan makan tu...baru la berderai kitorg ketawa.....:))...selfish tu same dengan tak makan ikan ke????miahahha...aku bukan terror sangat Inggeris ni....tapi jangan la sampai nampak kite ni...bodoh sangat....start dari kes tu...aku install kamus dalam fon aku...jgn aku kene ketawa ngan org lain sudah....

0 comments: