Monday, April 26, 2010

Menu zaman2 bujang....


Macam ni la rupe menu aku zaman bujang2 dolu...tapi menu ni terjadi balik malam ni...hahhaha...tadi makan nasi awal...lepas balik keje..terus makan.....dok khusyuk update blog...sementara ade idea ni...tetiba plak lapo...bini dah tdo....so..layan diri....tapi tak leh gak cakap menu zaman bujang...sbb budak2 umah sewa dulu...bukannye tak pandai masak...siap buat kari...masak kerang sup lagi...tu member2 aku la.....aku tumpang je......tu adi punye tangan...tangan ise plak...buat buah melaka(ondeh2).....siap col mak tny sukatan lagi...hahahha...tu zaman dok shah alam.....zaman blaja kat Uitm Shah alam.....zaman dok gombak.....blaja kat BMI(Bersama Menegakkan Islam)...budak2 mewah..tak la masak mane....paling kuat pun nasi goreng....dah tak boleh nak balik ke zaman tu dah...best nye kalau boleh pergi ke zaman tu balik....zaman kuat melantak...hahahhaa.....balik karokss...g lepak kapal kat Kg Baru.....seronok wooo...

5 comments:

juliana said...

hahahaha
mcmana nie pie..xkan mkn roti sandwich ngn daging burger kot..xpe usaha yg murni meringankan beban isteri

ct fad said...

huhuhu..walaupon nampak hitam,tapi sodap jer bile lapor..cbe ltak mayonis skit,bru ade umph..

kitatauke said...

ju:tu la..bini dah tdo...lagipun dah tgh malam...malas nak kejut dia
ct fad:tu je yang ade dalam freeze...hahha..yang itam2..sos lada itam..belasah je kalau dah kebuloo..:)

kak ina mail said...

ini tak boleh jadik nak lawan chef nampak.bagus , itu tanda-tandanya suami mithali,buat sendiri .akak bagi 5 bintang.

kitatauke said...

hahha....tu intro je baru....(pade sape2 yang asyik tepek makanan tu...nnt i follow)...hahha