Wednesday, April 21, 2010

Pukau di zaman moden


sape ade tengok Wanita Hari Ini pada 20April2010....cerita tentang pukau di zaman moden...kebetulan aku memang tak keje hari tu....so dapat la aku tengok ustaz tu mengubat pesakit yang terkene pukau....bagus sangat topik yang di utarakan...sebab zaman sekarang...makin banyak bende2 yang kita pikir kurafat...tapi masih ade orang menggunakannya untuk cari jalan senang....ustaz tu pesan...amalankan membaca ayat 9 surah yasin untuk elakkan sihir.....lagi 1 ayat...aku tak ingat.....dan betol la ape yang orang cakap...bela ikan puyu....kita tau sama ada rumah kita dihampiri kuasa jahat atau tak.....pesan ustaz tu lagi...pakai la bau-bauan berunsur limau...yang dia sebut...minyak KASTURI PUTIH....aku pun tak penah tengok minyak ni....tapi berkeinginan nak beli...kalau ade sape2 yang tau mane nak cari minyak ni...leh la roger aku....same2 la kite mengelak dari terkena unsur2 negatif macam ni.....

2 comments:

mrF said...

salam..ape kne mgene ikn puyu ngan sihir/pukau?? sory bertny je.....

kitatauke said...

mrF:kalau tgk kat wanita hari ini...ustaz tu kate macam tu...mungkin ikan puyu leh rase kalau ade tenaga jahat menghampiri rumah...macam gak limau nipis....nape jin takot limau nipis???susah aku nak jawab....try tgk WHI...