Thursday, April 22, 2010

Terbaik dari ladang

Daripada yang ni.....

Bertukar kepada yang ni.....


Ni adalah hasil tangan bini aku.....balik keje petang smlm....dia sms aku suruh beli bahan2.....nak buat puding katanya....aku memang suke makan bende2 macam ni...smlm aku ikot la skali ke dapur....rajin2 tangan (padehal..berlakon je)...rupa2nye bukan susah pun buat puding ni...ape name tah puding ni...tapi kalau mak mertua aku yang buat puding...perggghhh....sesudu masuk dalam mulut...dengan mata itam kite skali ilang...rase nak makan ngan sudu2 skali...mak mertua aku memang terror masak....tak silap aku...aku makan Puding Raja...dalam dia ade pisang...mantop beb...memang ketagih la...kalau dah kene skali...macam taruk dadah je dalam...miahahhah.....tu yang mak mertua aku buat la....kalau aku balik kampung....dia buat lagi...aku ambik gambar...aku tepek kat sini.....so pade kawan2 yang belom kawin tu...cari la calon yang pandai masak....kalau tak pandai masak....tapi keje gaji 10k...takpe la.....kalau tak...memang korang menempah la.......hhahhahha

0 comments: