Monday, April 26, 2010

Internet...lubuk segala macam benda




Majalah ni bertarikh Mei2006...maksud nye dah 4 tahun artikel ni...orang dah kuarkan...kenape la aku baru tahu???kalau tak...memang aku meroyan hari2 tulis blog....hahhaha....bukan nye ape....dari dok mengadap FB je hari2...kita bukan dapat ape kan????so...alangkah bagusnye kalau kita dapat menjana pendapatan melalui internet....tapi kite kene pandai pilih/cari la....sebab tu aku isi tajuk artikel ni (Internet...lubuk segala macam benda)....kalau kita cari yang baik...yang baik la kite dapat....kalau kite cari jahat/buruk...yang tu la yang kita dapat....dalam internet ni semua ada.....lubuk segala macam....duit/berita/fitnah/dunia/akhirat...semua ada...kita la yang kene pandai nilai/pilih....ape yang terbaik untuk diri kita.....cite bab fitnah ni.....mase Arwah Achik(Spin) eksiden...kat internet dah kua berita...petang tu juga.....tapi aku tak bgtau kawan2 sebab kita kena sahkan berita tu betol ke tak...kalau tak betol...dah jadi fitnah....bila Buletin Utama kuakan statement...mengesahkan memang Achik Spin....baru la boleh percaya...so...hati2 la......jangan cepat percaya sesuatu perkara di internet tanpa usul periksa.....

p/s: pade kawan2 yang aku racun buat blog....:)...aku cuma nak kita kongsi ilmu...tak lebih dari tu....maafkan aku kawan2 ku.....:)

0 comments: