Thursday, May 6, 2010

Apa yang lebih membahagiakan kita sebagai pekerja????

bangun tdo...kepala otak tak pk lain....gaji masuk ke belom???huhuhu...dah 3 4 hari dah....kalau bangun tido...tu je yang aku pk.....dan...bile bukak je tenet...check duit....wowww....akhirnya....setelah menunggu 4 5 hari...masuk gak kau wahai gaji...hohoo....aku bukan ape...cuma kesian bagi org2 yang dah ade anak bini...bagi yang bujang....bukan tak terase tak de duit...cuma bagi yang berkeluarga...lebih merasai....so...aku nak tany korang sebagai pekerja yang berdedikasi...huhuuh....ape yang lebih membahagiakan korang sebagai pekeja????

1.bos yang baik ati....(submit keje lambat pun...bos relax je lagi..heheh)
2.tiap2 tahun gaji naik....(memang senyum la)
3.bonus 6bulan gaji....(bonus 1bulan pun ok ape...dari takde bonus)
4.gaji masuk tepat pade masanye...(masuk awal lagi bagus...abis pun awal....huhuhu)
5.leh rehat awal & balik awal...(bos steady je...huhuuh)
6.cuti approve sokmo...(bos tak banyak tny...sain je...hahha)

agak2..ape lagi yang lebih membahagiakan korang selain dari alasan2 di atas????

5 comments:

darlia said...

aku lg suke klau bos kate : ko la plak dok kat tmpat aku!

kitatauke said...

lia:kl aku taknak...kl gaji dia...nak la...huhuuh

sue said...

tgh tgu promote n naikn gaji.. yahooo!!..best2.. klu blh bonus tahun ni lebih byk sbb aku thn ni sue byk bw masuk contract,,,,,, hehehe

Amilyn Zanal said...

hhe,gaji dh masuk.lambt giler gaji masuk.nape pasal sorang berhenti,kita semua kena..tak patut btl...aku kdgkala rs bosan btl kerja sini.bila la nak sangkut mana2 kerja lain ini.

kitatauke said...

sue:wooww...tahniah sue...leh la bukak meja pasni...hohooh
milin:sbo menunggu...huhuuh...ade la tu nnt...