Labels

award (3) bengang (2) Blog (5) Emas (3) Giveaway (11) Haiwan (4) Hiburan (1) info (32) Informasi (59) Komputer (2) KPF (2) Luahan (17) luahan perasaan (1) makan (1) Makanan (1) Nuffnang (1) Pelaburan (5) Petua (1) Piala Dunia (11) pikir-pikirlah (3) renungan (2) resepi (3) Segmen (7) Sukan (2) suke-suki (31) tag (2) terima kasih (1) tips (5) Tumbuhan (5) tutorial (7) Wordless (4)

Sunday, May 2, 2010

Syurga kepada wanita…(yang bertudung)….ohooho




Salam semua…..sejak terlibat dengan blog ni…..rase macam tak best je kalau tak bukak sehari….hohoho…dan smlm aku balik ke kampung wife aku kat PJ…..bukan petaling jaya…Pulau Jawa…bukan juga Indonesia….Pulau Jawa, Pekan, Pahang….hohhoho….dan…kebiasaannye ari sabtu….memang hari yang ditunggu2 oleh orang2 sini….termasuk gak dari daerah luar pekan….sebabnya ada Pekan Sehari Pekan….tak de la besar mane…..CUMA….macam tajuk aku tulis ni…..bab pakaian…especially untuk perempuan…mmg banyak….kain baju, tudung, tuala…..boleh kate murah gak la……aku sebenarnye dah racun wife aku soh jual gak….tudung ke…….hohooho…leh gak dapat duit kopi….ni pun kitorg tgh kumpul modal…..doakan kitorg bole buat bende ni…..

2 comments:

sue said...

mak aiii ..meriah gler.... mau rambang mata nak pilih ni.. tp dsebabkan sue pun jual rudung makanya bykla koleksi tudungku...hehehhe

kitatauke said...

tu la...penat ikot wife pusing2...hohooh....sue jual online ke????