Thursday, January 6, 2011

Tahun Baru...masih takde semangat tengok blog sendiri....

Dah lama aku tinggalkan blog aku ni.....sejak bulan puasa...sampai la sekarang....macam malas je nak update....bukan takde idea...ade...cuma nak menaip tu je malas....dah tak rase macam dulu.....

dulu...tiap2 pagi...mengelupur je nak update....ye la...baru kenal....lagipun aku suke tengok bilangan orang yang melawat blog aku....bertambah..(mcm la glamer blog sangat aku ni)....ni pun gagahkan diri jugak nak menaip.....

lagipun skg nak macam terlekat kat forum plak....seronok gak forum sebenarnya...banyak ilmu gak boleh dapat dari forum....fb???juz tgk kawan2 je...nak komen??harram...

Hari ni baru 6/1/2011....selama 6hari jugak la.....aku sambut bersama hari hujan....hahhaha...memang syok kalau hujan woooo...yang tak syok....kalau hujan hari keje....kalau tak keje...layan tidoo best...







Hari ni langsung tak nampak matahari....kat tempat keje...aku berdua je ngan asst aku....

0 comments: