Labels

award (3) bengang (2) Blog (5) Emas (3) Giveaway (11) Haiwan (4) Hiburan (1) info (32) Informasi (59) Komputer (2) KPF (2) Luahan (17) luahan perasaan (1) makan (1) Makanan (1) Nuffnang (1) Pelaburan (5) Petua (1) Piala Dunia (11) pikir-pikirlah (3) renungan (2) resepi (3) Segmen (7) Sukan (2) suke-suki (31) tag (2) terima kasih (1) tips (5) Tumbuhan (5) tutorial (7) Wordless (4)

Sunday, December 9, 2012

BLOGWALKING : DING DONG DECEMBER


1.  Tulis entry yang bertajuk “ BLOGWALKING : DING DONG DECEMBER
     >>Dah buat ni...:)
 
2.  Copy banner di atas dan link kan ke entry nie
         >>Ada kat atas tu...cer klik...

3.  Lepas tue paan nak korang letakkan AZAM 2013 korang dalam entry  korang ..
         >>Azam aku 2013 adalah aku nak buat Rawatan Lasik. Serius bosan pakai  spek mata ni. Aku start pakai dari Form 3. Dah banyak kali buat baru. Terpijak la, terduduk la. Macam-macam. Harap tahun ni aku dapat kumpul duit buat modal untuk operation Lasik tu nanti. Dan juga aku ada kekuatan nak buat. Takut wehhh. Mata ni..

      4.  Then , kalau korang nak tag kawan korang pun boleh , tak tag pun takpe .. terpulang ..
         >>Siapa nak buat segmen ni, buat je. Memeriahkan majlis.
       
5.  Bila dah siap semua boleh jer tarukkan link korang tue dekat entry nie
Mudah jer kan ?? hehe
     >>Ok. Nanti aku tepek. Suka segmen macam ni. Simple2 je..:)

6.  Nak tambah sikit. Dapat tahu segmen ni dari siapa?
     >>Terjumpa masa blogwalking kat http://celotehsiaieen.blogspot.com/

0 comments: